Как сделать потолок из гипсокартона. Как сделать подвесной потолок в доме. Какой потолок лучше сделать. Отделка ванной комнаты. Быстрая отделка ванных комнат панелями. Отделка ванной комнаты пластиковыми панелями. Кровля крыши профнастилом. Качественные материалы для кровли крыш. Крыша из мягкой кровли. Самоделки для сада. Успешные самоделки для сада своими руками. Самоделки для сада и огорода. Ванная мебель для ванной комнаты. Купить мебель для ванных комнат недорого. Заказ мебели для ванной комнаты. Бизнес малое производство. Самый малый бизнес идеи производство. Новый бизнес производство. Монтаж дверей своими руками. Быстрый монтаж входных дверей. Легкий монтаж пластиковых дверей. С чего начать ремонт квартиры. Быстрый ремонт дома с чего начать. Ремонт своими руками для начинающих.

 

fbyoutube

Բարի գալուստ
ՀԵՔԻԱԹ





Как сделать потолок из гипсокартона. Как сделать подвесной потолок в доме. Какой потолок лучше сделать. Отделка ванной комнаты. Быстрая отделка ванных комнат панелями. Отделка ванной комнаты пластиковыми панелями. Кровля крыши профнастилом. Качественные материалы для кровли крыш. Крыша из мягкой кровли. Самоделки для сада. Успешные самоделки для сада своими руками. Самоделки для сада и огорода. Ванная мебель для ванной комнаты. Купить мебель для ванных комнат недорого. Заказ мебели для ванной комнаты. Бизнес малое производство. Самый малый бизнес идеи производство. Новый бизнес производство. Монтаж дверей своими руками. Быстрый монтаж входных дверей. Легкий монтаж пластиковых дверей. С чего начать ремонт квартиры. Быстрый ремонт дома с чего начать. Ремонт своими руками для начинающих.

Հետծննդաբերական դեպրեսիա. ի՞նչ է զգում մայրը եւ ինչպե՞ս պետք է հաղթահարի

Նոր մայրացած կանանցից հաճախ ենք լսում՝  «դժգոհ եմ ամուսնուս հոգատարությունից», «դժգոհ եմ մեր ֆինանսական վիճակից, մեզ սպասվող հեռանկարից», «ուրախ չեմ», «հոգնած եմ ու տխուր» և այլ արտահայտություններ: Հաճախ ենք լսում նաև, որ կանայք իրենց  երջանիկ չեն զգում: Եկեք այժմ այդ դեպրեսիան վերագրենք Ձեզ, նկարագրենք Ձեր հոգեվիճակը, երբ նոր էիք մայրացել:

Փորձեք հիշել, թե վերջին անգամ երբ եք ժամանակ տրամադրել ինքներդ  ձեզ՝ բուժման գնացել, գնումներ արել և այլն:

Ցուցակ կազմեք այն ամենի վերաբերյալ, ինչն ուրախություն է պատճառում ձեզ՝ կինո, թատրոն, պար, գնումներ, ընթերցանություն կամ պարզապես մտերմիկ զրույց ամուսնու հետ: Այս ամենը շատ կարևոր է կնոջ համար՝ հատկապես հետծննդաբերական շրջանում:

Չունե՞ք տրամադրություն. այսպիսի պահերին բավական է միայն նայել փոքրիկի դեմքին և հասկանալ, որ նա երջանիկ մայրիկի կարիք ունի, որ հասկանում և ընկալում է ձեր տրամադրությունը:  Շատ կարևոր է հիշել, որ փոքրիկն ամենամեծ պարգևն է կյանքում, և որ նրան դուք հարկավոր եք առողջ,  ուստի խնայեք ձեր նյարդերը:

Հոգնածություն. եթե դուք ձեզ զգում եք հոգնած, խնդրեք ամուսնուն կամ հարազատներին օգնել ձեզ: Չի կարելի դրա փոխարեն բարկանալ և հունից դուրս գալ՝ արդյունքում անհանգստացնելով երեխային, չէ՞ որ կաթի միջոցով անհանգստությունը փոխանցվում է նրան:

Ձբաղվել ինքներդ ձեզանով. երբ երեխան քնած է կամ պարզապես պառկած, կարելի է զբաղվել, օրինակ, սեփական արտաքինով, հեռուստացույց դիտել կամ պարզապես լավ երաժշտություն լսել: Դա կօգնի հաղթահարել դեպրեսիան: Նաև հարկ է հիշել, որ բոլոր մայրերը հետծննդաբերական շրջանում հոգնում են, բայց փոխարենը մեծացնում են աշխարհի ամենալավ փոքրիկին:

Comments: