Укладка ламината на пол. Быстрая укладка ламината своими руками видео. Укладка ламината по диагонали. Пробковое покрытие для пола. Качественная укладка пробкового пола. Пробковый пол плюсы и минусы. Смеси для выравнивания пола. Быстрое выравнивание бетонного пола. Выравнивание пола стоимость. Самоделки для дома. Лучшие самоделки для дома своими руками. Полезные самоделки для дома. Как обустроить кухню. Как обустроить маленькую кухню быстро. Как обустроить кухню фото. Как открыть свой магазин. Хочу открыть магазин с большим капиталом. Сколько стоит открыть магазин. Диван своими руками. Как сделать диван своими руками для дома. Диван своими руками чертежи. Дизайн маленькой кухни. Красивый дизайн интерьера кухни фото. Малогабаритные кухни дизайн.

 

fbyoutube

Բարի գալուստ
ՀԵՔԻԱԹ



Укладка ламината на пол. Быстрая укладка ламината своими руками видео. Укладка ламината по диагонали. Пробковое покрытие для пола. Качественная укладка пробкового пола. Пробковый пол плюсы и минусы. Смеси для выравнивания пола. Быстрое выравнивание бетонного пола. Выравнивание пола стоимость. Самоделки для дома. Лучшие самоделки для дома своими руками. Полезные самоделки для дома. Как обустроить кухню. Как обустроить маленькую кухню быстро. Как обустроить кухню фото. Как открыть свой магазин. Хочу открыть магазин с большим капиталом. Сколько стоит открыть магазин. Диван своими руками. Как сделать диван своими руками для дома. Диван своими руками чертежи. Дизайн маленькой кухни. Красивый дизайн интерьера кухни фото. Малогабаритные кухни дизайн.
Գլխավոր | Նորություններ | Նախատեսվում է հանրակրթական դպրոցներում ներառել մասնագիտական կողմնորոշման դասաժամեր

Նախատեսվում է հանրակրթական դպրոցներում ներառել մասնագիտական կողմնորոշման դասաժամեր

Հանրակրթական դպրոցներում մասնագիտական կողմնորոշման դասաժամեր ներառելու ուղղությամբ Մասնագիտական կողմնորոշման մեթոդական կենտրոնի ու ԿԳՆ-ի միջև համաձայնությունը մշակման փուլում է: Դպրոցներում այս աշխատանքների իրականացման համար նոր հնարավորություններ անհրաժեշտ չեն լինի: Այսօր մասին ասաց կենտրոնի տնօրեն Հայկուհի Գևորգյանը:

«Երիտասարդների տնտեսական ակտիվության ցուցանիշը Հայաստանում վերջին 3 տարիներին թեև աճել է, սակայն շարունակում է ցածր մնալ: 2013-ին երիտասարդների 43 տոկոսն է տնտեսապես ոչ ակտիվ եղել, 2016-ի հետազոտության արդյունքերով՝ 32.4 տոկոսը: Նման ցուցանիշի պատճառը մասնագիտական կողմնորոշման և կարիերայի ծառայությունների հնարավորությունների բացակայությունն է: Դպրոցում չունենք հստակ ուղղորդված աշխատանք երեխաների հետ: Քոլեջներում, ուսումնարաններում կարիերայի կենտրոնները ստեղծվել են վերջին տարիներին: Սակայն ներկայումս ԿԳՆ-ի հետ ունենք որոշակի համաձայնություն, որը մշակման փուլում է, և հավանաբար սեպտեմբերից դպրոցներում կլինի մասնագիտական կողմնորոշման շաբաթական գոնե մեկ դասաժամ՝ 8-11-րդ դասարաններում»,-ասաց Հայկուհի Գևորգյանը:

Նրա խոսքով՝ դպրոցներում այս աշխատանքների իրականացման համար նոր հնարավորություններ անհրաժեշտ չեն՝ ոչ հաստիքի, ոչ մասնագետի: «Դպրոցն իրավասու է երեխային հնարավորություն տալու մասնագիտական կողմնորոշման: Մենք պատրաստ ենք վերապատրաստում անցկացնել բոլոր դպրոցների համապատասխան մասնագետների հետ, մեր վերապատրաստումներն ուսումնավարժաքներ են, այլ ոչ թե դասախոսություններ»,-ասաց կենտրոնի տնօրենը:

Նրա կարծիքով՝ դպրոցներում մասնագիտական կողմնորոշում պետք է կատարեն սոցիալական մանկավարժը, հոգեբանը, որոնց պաշտոնի անձնագրերի 6-7 կետը վերաբերում են մասնագիտական կողմնորոշմանը:

Comments: